KANCELARIA

POUFNOŚĆ I ETYKA ZAWODOWA

Jedną z naczelnych zasad, którymi kierują się specjaliści naszej Kancelarii jest absolutna poufność w zakresie powierzanych nam informacji. Zagadnienia tajemnicy zawodowej radcy prawnego, regulowane przez ustawę o radcach prawnych oraz Kodeks Etyki Radcy Prawnego, są dla nas punktem wyjścia do podjęcia zabiegów zmierzających do całkowitego zabezpieczenia wszelkich informacji dotyczących naszych Klientów. Rozumiemy bowiem jak wielkim zaufaniem obdarzają nas Oni, udostępniając nam szczegółowe dane dotyczące ich życia osobistego lub obejmujące tajemnicę handlową prowadzonych przedsiębiorstw.

Wiemy, że zwracając się o poradę prawną, oczekują nie tylko rzetelnej i profesjonalnej opieki prawnej, ale i poszanowania ich prywatności. Już sama sytuacja, zmuszająca do poszukiwania zewnętrznej pomocy jest mocno niekomfortowa, dlatego staramy się stworzyć warunki sprzyjające nie tylko szybkiemu, lecz przede wszystkim bezpiecznemu zażegnaniu sytuacji problematycznej.

Rozumiemy też, że w świecie, w którym informacja jest kluczem do udanego biznesu, dotarcie jej do osób niepowołanych, może spowodować ogromne straty finansowe.

Dbając o dobre imię i prywatność naszych Klientów, powierzone dokumenty oraz opracowywane przez nas akta spraw odpowiednio zabezpieczamy, przechowując je w miejscu niedostępnym dla osób postronnych, elektroniczne wersje dokumentów przechowujemy zaś na komputerach spełniających najwyższe normy bezpieczeństwa.

Wspomniane zabiegi wprowadzamy jako wyraz szacunku dla naszych Klientów i wyraz wdzięczności za powierzone nam zaufanie.